Shopping-Point.nl

Shopping-Point.nl

Wij van Shopping Point beheren 8 specialistische webwinkels. Met trots kunnen wij onszelf expert noemen op het gebied van: deurbellen, radio's, paraplu's, mini koelkasten, airco's, ventilators, brievenbussen en nog veel meer. Door onze deskundigheid kunnen wij onze klanten betrouwbaar advies geven!
airconditioning ventilatoren deurbellen
9,0
Filter 192 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 191 met beschrijving

• william seits
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

snelle levering , de bestellimg was zo bij mij thuis gearriveerd

• Frits van Vemden
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Op tijd geleverd maar de beschrijving van het installeren van de app klopt niet. Het is ondanks dat wel gelukt, toch jammer

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo Frits! Bedankt dat u de moeite heeft genomen deze review te delen. Fijn dat het alsnog gelukt is met de app. We zullen onze fabrikant laten weten dat de handleiding moet worden aangepast.

• Hoe beoordeel je Shopping-Point.nl?

• j van der Veen
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

De aankoop heeft niet voorziene aanpassingen nodig.

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo meneer van der Veen. Bedankt voor het delen van uw review. Ook goed dat wij elkaar zojuist telefonisch hebben gesproken. Mocht het product na het testen nog steeds niet naar wens zijn, dan kunt u deze altijd gratis naar ons terugsturen, ook na 30 dagen. Daar doen wij absoluut niet moeilijk over.

• Martien

Mooi product

Antwoord van Shopping-Point.nl

Bedankt! We zijn blij dat het product naar tevredenheid is ;)

• A Petronella
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Snelle levering, verpakking kon wel met minder karton.

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo Petronella! Bedankt voor het delen van uw review. Deze tip nemen wij zeker mee voor de toekomst.

• eddie hormes
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

prijs is goed levering uitstekend product zeer tevreden mee

Antwoord van Shopping-Point.nl

Dank u wel Eddie, en fijn dat alles bevalt!

• Jimmy Gorissen

Alles duidelijk goede service

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hé Jimmy, mooi dat alles duidelijk was en bedank voor het delen van deze review!

• Handige deurbel

Makkelijk te monteren

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo, bedankt voor uw review en fijn dat de deurbel eenvoudig te monteren was. Veel plezier ermee!

• Ed Wammes
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Het produkt werd keurig , volgens afspraak, snel verzonden en in goede staat ontvangen

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hé Ed, we willen u bedanken voor de achtergelaten review. Veel plezier met de bestelling en graag nog eens tot ziens!

• Rinus
    Review voor Shopping-Point.nl

Mooi degelijke parplu. Ook de levering binnen één dag.

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hoi Rinus, leuk dat u een review heeft geschreven. Wij willen u daarvoor bedanken. Veel plezier met de nieuwe paraplu, en hopelijk heeft u hem niet al teveel nodig ;)

• Niels van Lenthe

Snel geleverd

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hé Niels, we willen je bedanken dat je een review voor ons achterlaat. Mooi dat je tevreden bent met de snelle levering!

• Henriette S
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Heel blij met mijn nieuwe deurbel, heel mooi design, veel keuze in melodieën en 3 volume standen en geen batterijen nodig! En het allerbelangrijkste is dat je geen last hebt dat jouw bel afgaat als er bij de buren wordt aangebeld. Verder snelle bezorging, goed verzorgd en niet te duur. Overzichtelijke site met duidelijke product omschrijvingen!

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hoi Henriette! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze uitgebreide review met ons te delen. Dat waarderen wij enorm! Hopelijk heeft u nog heel lang plezier van de nieuwe deurbel. Dat er maar vaak mag worden aangebeld ;)

• Marian Botden

goede en snelle levering

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hey Marian, super bedankt voor uw vertrouwen in onze webwinkel. Veel plezier met de bestelling ;)

• hans van maurik
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

ben goed geholpen en nu werk het goed

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo Hans, bedankt voor het delen van uw review. We zijn blij om te horen dat u goed bent geholpen door ons en dat het apparaat nu goed werkt. Mocht dit in de toekomst veranderen, laat het ons dan gerust weten. Veel plezier met de bestelling en graag tot ziens!

• Jan
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Goede service en telefonisch goed bereikbaar

Antwoord van Shopping-Point.nl

Bedankt Jan! Dat is altijd mooi om te lezen.

• John
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Deurbel de volgende dag al ’s avonds afgeleverd. Simpele montage en prima geluid.

Antwoord van Shopping-Point.nl

Top om te horen! Bedankt voor uw feedback John, en natuurlijk veel plezier met de nieuwe deurbel ;)

• TD
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Snel geleverd en goede informatie omtrent de levering.

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo TD, bedankt voor het delen van uw review. Top dat alles naar wens is. Dat houden wij graag zo!

• Mijn Ouders Bed en Breakfast
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

We hebben Pilota Porta #draadloze #deurbel met flitslicht besteld. Na bestelling was volgende dag geleverd. De deurbel bleek niet goed te klemmen. Na telefonisch contact werd een ander type deurbel gestuurd. Een dag later was die al binnen. Perfecte #service, luister naar de klant en zeer behulpzaam. Nu werd alles naar wens. Heel erg #bedankt!
    @shopping-point.nl

Antwoord van Shopping-Point.nl

Wat fijn dat we alles zo snel hebben kunnen oplossen. Veel plezier ermee! 🎉

• Wil
    Review voor Shopping-Point.nl

Heb paar keer gebeld voor retourlabel
    Maar tot heden nog geen retour label

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo Wilma, goed dat u ons heeft gebeld over het retourlabel. We hebben het zojuist gecheckt en wij hebben wel een DPD-retourlabel naar u toegestuurd op 2 augustus om 12.29 uur. Op 12.45 heeft u nog gereageerd op deze mail, met als antwoord dat u het pakketje met een andere vervoerder had teruggestuurd. Onze excuses, maar het retourlabel is dus wel degelijk naar u toegestuurd. Zodra wij de retour hebben ontvangen zullen wij deze zo spoedig mogelijk behandelen en afronden. Misschien is er wat miscommunicatie ontstaan waar u natuurlijk niets aan kan doen, en daarom willen wij u een kortingscode van 10% aanbieden voor uw volgende bestelling. Hopelijk kunnen wij het dan alsnog een beetje goedmaken met u. Wij zullen deze via de e-mail aanbieden.

• Elly Gijsen

Prima geregeld

Antwoord van Shopping-Point.nl

Geweldig, bedankt voor uw review!